Wikia

Hoi! Welkom op deze Roleplay van Avondpoot en Maanlicht! Het zal gaan over de splinternieuwe leerlingen van de SchaduwClan; Maanpoot en Avondpoot. Volg je hen mee op hun eerste dag krijgstraining? Waarom ga je niet naar ze toe? Zie je ze daar zitten, bij dat krakerige boompje? Kom maar dichterbij...

Avondpoot (overleg) 30 aug 2016 19:04 (UTC)

Maanlicht (overleg) 30 aug 2016 21:07 (UTC)

Deel 1: Een natte duik (door Avondpoot)

Zie je Maanpoot en Avondpoot daar? Hun mentoren, Zachtbont en Esdoornvlam, hebben hen op een eekhoorn gewezen. Wat zullen ze doen? Wat zou jij doen? 

Wat zou jij doen?
 
15
 
1
 
1
 
1
 
1
 
0

De peiling is aangemaakt op 30 aug 2016 om 19:21 en tot nu toe hebben 19 gebruikers gestemd.

Oei! Maanpoot springt naar voren, .. maar ze glijdt uit! Ze belandt in het ondiepe water van de stroom. Avondpoot kijkt geschrokken toe. Dan beginnen de zusjes te lachen. Esdoornvlam komt vlug terug met de eekhoorn. Wat fijn dat ze hem toch nog heeft kunnen vangen!

Trots keren de leerlingen terug naar het kamp. Ze hebben nog twee muisjes weten te vangen! Esdoornvlam beveelt de leerlingen de muizen naar de oudsten te brengen. Wat zou jij doen?

Wat zou jij doen?
 
13
 
1
 
1
 
0
 
0

Maanpoot en Avondpoot knikken beleefd en brengen de muizen weg. De oudsten bedanken hen hartelijk en ze krijgen een leuk verhaaltje te horen!

Deel 2: De eerste jacht (door Maanlicht)