Wikia

Welkom op deze RPG-pagina. Leuk dat je even komt kijken. Hierop kun je belangrijke informatie vinden over de RPG De Legende van het Voorbeeld. Hopelijk wil je meedoen want het is een zeer gezellige RPG. Natuurlijk moet je je wel even aan de regels houden en jezelf inschrijven. Dan komt alles goed :)!

Samenvatting

De Legende van het Voorbeeld speelt zich af in een wereld die niet echt is, maar bedacht. Deze wereld bestaat uit bedenksels om een uitleg of argument beter te maken, ook wel "voorbeelden" genoemd. Er was echter één voorbeeld, zó goed, dat die een legende werd. Telkens wanneer dit voorbeeld werd gebruikt gebeurde er iets speciaals. Het voorbeeld is echter lang niet meer gebruikt, het moet herontdekt worden, het is nu slechts nog maar een legende. Probeer mee te doen in de Clans van het voorbeeld. Zoals bijvoorbeeld: MythClan, FictionClan, UnrealClan en de oh zo sterke maar arrogante SampleClan. Zullen zij samen ooit weer achter De Legende van het Voorbeeld komen? Of zullen ze in hun poging tot samenwerken ten onder gaan?

Leden

MythClan:

Leider: Gebruiker:Framboosster

Commandant: Gebruiker:Rotssteen

Medicijnkat: Gebruiker:Roosbloem

FictionClan:

Leider: Gebruiker:Regenster

Commandant: Gebruiker:Bliksemwater

Medicijnkat: Gebruiker:Besvacht

UnrealClan:

Leider: Gebruiker:Twijgster

Commandant: Gebruiker:Ravijnwolk

Medicijnkat: Gebruiker:Ganzenveder

SampleClan:

Leider: Gebruiker:Heidester

Commandant: Gebruiker:Bruinklauw

Medicijnkat: Gebruiker:Saliesnor

Belangrijke Pagina's

Regels

  • Doe je mee, dan doe je mee. Dus denk na als je je inschrijft.
  • Houd je aan de dingen die je leider je opgeven, hiervoor geldt ook, leiders moeten wel vriendelijk blijven (anders gebeurt er ongeveer hetzelfde als wat er meestal bij slechte leiders gebeurd).
  • Ben je dood, dan ben je dood. Je kunt opnieuw beginnen, maar niet onder dezelfde naam.
  • Je hebt pas overeenstemming als 2/3 van alle Clans accepteert dat je dood bent gemaakt/gegaan.

Vragen

Voor vragen kun je altijd terrecht bij Gebruiker:Regenster of Gebruiker:Ravijnwolk. Wij zullen proberen zo spoedig mogelijk te antwoorden.

INSCHRIJVING

--Gebruiker:Rooslied 01 jul 2015 13:46 (UTC)

--Gebruiker:Regenblad 05 jul 2015 15:31 (UTC)

--Gebruiker:Strovacht 06 jul 2015 19:22 (UTC)

--Gebruiker:Blauwoog 08 jul 2015 09:01 (UTC)

--Gebruiker:Zandster 11 jul 2015 21:49 (UTC)

--Gebruiker:Visstaart 11 jul 2015 12:59 (UTC)

--Gebruiker:Roodborststaart 21 jul 2015 10:41 (UTC)